Rabu, 14 Julai 2010

Memori Piano kecil aku!

Aku teringat kembali ketika aku berusia 5tahun.. Aku di masukkan ke tadika dan aku menetap di rumah warden "residen staff uitm" Aku memiliki sebuah piano merah kecil berwarna merah dan aku sering memetik satu ton yang berbunyi seperti "Yuna" memetik.. Ketika aku melihat kembali tayangan video oleh Yuna dan aku mula mengembalikan memori ketika kecil. Apakah motif Yuna berbuat begitu? Kita lihat tayangan video ini ( '', )


Piano acoustic
Layan


Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttt
 I    Buzzer berbunyi
 I    Apa kata kamu?
 I    Aku perlu mengaku siapa diri aku.
     _______
__/ __ |___\__
!--O----O---/
Bapa ku pulang dari kota.
Bapa ku baru beli  kereta.
Kereta kecila warna merah.
Bapa ku bawa ku pulang dari sekolah..

Jengg ;_)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular